loading...
هواداران عبدالله روا
آخرین ارسال های انجمن
زهرا خانم بازدید : 283 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (2)

سلام به همه ی اعضا

میخوام ازتون گله کنم!

بچه ها چرا تو تالار همکاری نمیکنید؟؟؟

خیلی از موضوعات هستن که هنوز هیچ ارسالی ندارن!

برای خیلی از موضوعات هم من خودم یکی دو نمونه ارسال کردم و بقیه رو گذاشتم واسه اعضا که یه فعالیتی داشته باشن ولی اصلا انگار نه انگار!

به جای پست گذاستن تو صفحه اصلی وبلاگ برید تو تالار فعالیت کنید و این صفحه (صفحه اصلی وب) رو فقط اختصاص بدید به جناب روا!

یه کم هم تبلیغ  بکنید برای افزایش اعضا عینک

 

با عرض شرمندگی ولی من تمامی ارسال های صفحه اصلی رو به تالار انتقال میدملبخندامیدوارم ناراحت نشید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shaparak در تاریخ 1392/10/02 و 12:32 دقیقه ارسال شده است

سلام زهرا جون وب خودت هر کار کردم نشد نظر بزارم &خب تالار هواداران مبارک
چه جوری باید عضو شم؟البته این روزا زیاد نمیتونم بیام نت &وب خودمم رو هواسشکلک
همگــــــــــی موفق باشــــــــــــــیدشکلک


چرا بلاگفا با من لج نداره هرکار دلم بخواد میکنم شکلک
اون بالا نوشته عضویت،روش کلیک کن فرمو پر کن تا عضو بشیشکلک

این نظر توسط دوسـت در تاریخ 1392/10/01 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

عزیزم سلام...
ببخشید...وبلاگا حسابی وقتمونو میگیرن و جای فعالیت تو اینجا نمیذارن!
الانم من که وقت کردم اومدم وبلاگم باز نمیشه!شکلک
یعنی دارم دق میکنم...شکلک

سلام
آره بابا من خودمم که به اینجا سر میزنم وبلاگم مونده حتی کامنتاشم وقت نمیکنم تایید کنمشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 144
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 2,113
  • بازدید سال : 11,519
  • بازدید کلی : 51,909